FANDOM

Michael Corleone - najmłodszy syn Vita i Carmeli Corleone. Po śmierci ojca przejął rodzinę.

Syn MarnotrawnyEdytuj

Na początku Michael nie chciał żyć jak jego rodzina. Jego ojciec także nie chciał by syn był zamieszany w interesy Corleone, wolał żeby był politykiem. Mike studiował w college'u Darthmouth. Jednak postanowił,że będzie walczył dla Ameryki podczas II Wojny Światowej. Za zasługi został odznaczony Krzyżem Marynarki Wojennej. Po powrocie ze służby poznał piękną Kay Adams, której obiecał, że nigdy nie będzie w mafii.

5.jpg

Michael na ślubie swej siostry

Jednak, gdy Vito został postrzelony i wylądował w szpitalu, zgłosił się do zabicia odpowiedzialnych za to - Virgila Sollozza i kapitana nowojorskiej policji Marka McCluskey'a. Cała rodzina była zszokowana. Jednak pozwolili mu na to. Poszedł na rozmowę z Sollozzem do restauracji, gdzie uprzednio Pete Clemenza schował pistolet. Podczas kolacji, po wcześniejszym przeszukaniu, Mike poszedł do toalety, gdzie była schowana broń. Powoli wyszedł z ubikacji i wymierzył strzały w głowę Sollozza i McCluskey'a. Po tym incydencie musiał uciekać na Sycylię.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki